Добро пожаловать, Гость! Чтобы использовать все возможности Вход или Регистрация.

Уведомление

Icon
Error

Новая тема Ответить
Krystalsonw1
#1 Оставлено : 31 мая 2018 г. 6:44:01(UTC)
Krystalsonw1

Статус: Newbie

Группы: Registered

Ik wil niet te veel zeggen, ik wil gewoon dat je weet,
Ik hou echt van Pandora Disney Collectie.
Er is geen bijzondere reden, net als goed,
Ik wil deze wereld - een schoon en mooi.

1.Disney Collectie: Pandora Charm Minnie & Mickey Altijd Sterling Zilver/Zwart & Rood Glazuur (€ 13,62) - De liefdevolle band en speciale band tussen Minnie en Mickey komen tot uiting in deze gedetailleerde charme, die de silhouetten van het geliefde Disney-paar laat zien. Draag deze magische charme op je armband en wees herinnerd aan je eigen romantische liefdesverhaal.

2.Pandora Minnie Portrait prijs Disney Collectie Bengele Iconische Sterling Zilver (€ 40,45) - Dit schattige sterling zilveren Bracelet Set-portret van Minnie Mouse, het lieverdje van Minnie Mouse, zal een grillige uitdrukking geven aan de chique armbandstijl geïnspireerd door Disney. PANDORA Armband met Disney, Minnie Portrait bedel in sterling zilver. * Deze armband is verkrijgbaar in maat 19 zolang de voorraad strekt.

3.Pandora Mickey & Minnie set Disney Collectie Pandora Mickey & Minnie Hart Drie Charmes + Keten 60cm Keten Set (€ 51,08)

4.Pandora Bengelen Charm gratisDisney Collectie Holiday Club Sterling Zilver/Marine Blauw Glazuur (€ 12,62) - Mickey brengt een glamoureuze wereld naar deze Disney Vacation Club Charm van PANDORA. Zijn iconische gelijkenis is gevormd in sterling zilver tot een wereldbol met een zee van blauw emaille om gelukkige herinneringen aan je Disney-vakantie op te roepen.
Быстрый ответ Показать форму быстрого ответа
Пользователи, просматривающие эту тему
Guest
Новая тема Ответить